poniedziałek, 7 października 2013

Jesień

Zaczyna się jesień ,a za nią zaraz choroby zimno brzydko i ponuro ;/
dzień zleciał szybko mojego już nie ma 2 dni a mnie coś trafia już nie długo szkołę kończę idę na korki z niemieckiego i mam zamiar wyjechać i być z  nim ,a nie na rozjazdach ,bo to tak się nie da żyć bez niego nasza ma już ma prawie 9 miesięcy 20 stycznia skończy rok jak to szybko leci ,a mi się wydaje ,że powoli pierwsze urodzinki przed nami Gabi;)
Chciałabym ,żeby zawsze tu była z nami i patrzył jak rośnie jak się śmieje i jak nie daję mi spać w nocy titit ;d W grudniu już mija jak jej nie ma 4 lata z nami  moja mama nie żyje jak to leci brakuje mi jej bardzo wole się śmiać niż  pokazywać jak mi smutno bez niej  szkoda ,że jej nie ma z nami ;( Ale wiem ,że pewnie z góry patrzy na nas i cieszy się ,że ma taką wspaniałą wnuczkę ;) Do wszystkiego dojdę powoli małymi kroczkami do celu  szkoda ,że nie można mieć wszystkiego na pstryknięcie palcem za łatwo by nam było ;dd
napisze jeszcze kiedy idę się położyć,bo pewnie za niedługo wstanę będzie dobrze tylko NIGDY NIGDY nie można się PODDAWAĆ ;) bd ok ! pozdrawiam
by ;*
xoxo

niedziela, 16 czerwca 2013

Do dupyyyyyy

Cześć ma to wszystko w dupie !
nawet głupie urodziny nie mogą być tak jak mi się podoba ,bo jak zwykle nikomu się nic nie podoba super w dupie bd miała to wszystko pójdę sobie sama się napić i będę miała wszystko gdzieś tak jak wszyscy mnie i będzie miło i sympatycznie ; ))) Myślicie ,że na siłę mnie zmienicie ja jestem taka jak lubię  się śmiać ,a jak wam się to nie podoba to wasz problem nie będę się zmieniała ,bo wy tego chcecie ;ddd tak mi źle i  smutno nie mam siły do tego wszystkiego już tego ,że on tam ja tu masakra

sobota, 15 czerwca 2013

lalala

Hejka to znów ja ;))

Na wstępie chciałam się pochwalić ,że zdałam prawko titi ;d 
Dziś egzaminy w szkole jutro koniec roku i tylko jeden rok zostaje ,ale to leci szybko.
29 robimy małej Chrzciny oczywiście mam Chrzesna już wybraną ale nie tą co chce ale trudno ;/
za 2 tyg bd już mój mam nadzieje ,że na moje urodziny zostanie już nie długo mam 1 lipca ;)
 Plan był taki ,że jak co roku miałam jechać z nim do Niemiec ale się plany lekko zmieniły wkurzyłam się na teściową nie chce mnie tam ja się wpraszać nie bd  ważne ,że na wakacje za niedługo jedziemy do Grecji na 2 tyg mam nadzieje ,że bd pięknie ;))) Mała już mi dawno śpi już za 5 dni skończy 5 miesięcy ale szybko taka słodka jest ,że chętnie bym ją zjadła dziś byłam na spacerze z koleżanką Joanna fajnie było pogadałyśmy sobie na dużo tematów  .
    Czasem nie warto cokolwiek komuś mówić ,żeby między tobą się nie obróciło ;dd 
~  Chociaż jedna z koleżanek  już mnie dobija ,bo jak można kogoś tak perfidnie obgadywać ,a później z tą osobą siedzieć przykro mi jest jak ją widzę ,bo każda z nas wie jak się zachowuje wobec jej a żadna z nas nie powie jej tego  jeszcze się wyprze i tyle z tego będzie Trudne Sprawy ... 
Dzień piękny dzień  słonko świeci można się opalać ;0 nareszcie taka pogoda świetna niech tak zostanie już ,bo ten deszcze to tylko wszystkich tak dobijał ;| 
 Chciałabym czasem swoje myśli usunąć czasem lepiej jest nie wiedzieć nic niż wiedzieć coś ..
 Powiedziałam sobie już tak ,że nie bd już ufać, które są fałszywe ,bo można się raz zawieść ale widzieć to cały czas na oczy to już przesada .
Chce po prostu przez to wszystko powiedzieć ,że można popełniać błędy ale chyba nie te same w kółko bo to było by do znudzenia nie sadzicie ? Się opisałam już . Ciesze się ,że mam córeczkę taką śliczną grzeczna tak szybko rośnie  i w ogóle kocham ją ale chciała bym ,żeby czasem mi ktoś wyręczył chociaż raz  mojego  wiecznie nie bd jak przyjedzie to też chce  żeby odpocząć od wstawania do pracy rano i tego wszystkiego chyba mnie rozumiecie o co mi chodzi   chciałabym już skończyć tą szkołę zacząć następna i pójść do pracy znać język ,żeby z stąd pojechać i być już zawsze razem . Kocham to miejsce zawsze bym tu wracała ,bo tu się urodziłam mam znajomych ale czasem chce z stąd uciec jak najdalej ,żeby nikt mnie nie złapał tak daleko  .No a wracając do moich urodzin to chciałabym zrobić ognisko i zaprosić parę osób ale co daj my na to ze chciałabym ,żeby to była np Domcia Norbi ,Anka ,Ziuta ,Aśka z Pawłem i my razem  to co to Paweł nie bd zadowolony z Anki jak i Aśka pewnie a nie wiem co na to mój facet ,a chociaż raz bym chciała tak jak ja chce w końcu to są moje urodziny i zapraszam kogo chce i Mój Facet powinien się z tym liczyć i inni i też problem gdzie najlepiej to na jakieś działce ale gdzie nikt nie ma są błonie ale nie wiem ;// no i dupa może coś wymyśle ,a jak nie to bd w domu siedziała! ;/ Dobra idę bo obowiązki wzywają mnie najlepiej to bym położyła się i wszytko miała w Dupie ! ;)) 
No to lecę jeszcze tu wrócę paaaaa ;))))
Kocham Was Misie ;*** <3 
  
 ps .  Z czasem się zapomni o tym co jest co było i będzie ... Loviuuuuuu




sobota, 25 maja 2013

                                                       Cześć to znów ja ;)

Jutro już ten dzień dzień Matki ;( 4 lata już jak jej nie ma jak to leci brak słów  by pisać jak mi jej brak ;( Sama zostałam mamą i ciesze się ,że mam moją córeczkę i Kochającego się męża oni mi dają otuchę w trudnych dla mnie chwilach ;) ;*Już ustaliliśmy ,że pod koniec czerwca chrzciny Gabrysi ;) Zwykłe rodzinne spotkanie bez żadnej imprezy dużej xd Mąż mnie pogania do spania jeszcze parę dni i jedzie ehh już mi go brakuje chociaż jeszcze nie pojechał ;( Córeczka już dawno smacznie śpi jaka duża już jest zupki jada deserki obiadki smakuje jej tyle dobrze ;))) dobra lece bo mnie pogania do spanie hehe Dobranoc jeszcze tu wrócę baj ;* Kocham was Misie moje ;* <3

środa, 8 maja 2013

Dzień się zaczyna do dupy nie wiem sama co mam robić poszła bym do mamy na cmentarz  mam sprawy do załatwienia a tu problem ,bo nie ma z kim małej zostawić .Jakby mój był to nie było by takiego nawet problemu ale powinnam się przyzwyczaić zawsze jak go potrzebuje to go nie ma ;/ chora byłam z mała w tedy też go potrzebowałam muszę to wszystko jakoś  przetrwać tylko męczy mnie to i zbyt często siły już nie mam na to wszystko ...
Z teściową bym małą zostawiła ale po co ?żeby później powiedziała ,że tylko mała zostawiam jak mam sprawę do załatwienia jestem za bardzo mam negatywne myślenie wiem o tym ale taka już jestem cóż mam zrobić ;d Pocieszam się tym ,że za oknem nie pada tylko słonce świeci i że jest już ponad 20 stopni ciepła ;) Myślę często o bzdurach zamiast myśleć o tym co jest teraz pewna osoba mi to uświadomiła ;))Ciesze się strasznie bardzo ,że mam Gabii ;* przy sobie ona mi otuchy dodaje w ciężkich chwilach ;) Idę jej dać jeść ,bo pewnie głodna jest już ,a matka sobie pisze hehe xdd Mam nadzieję ,że dzisiejszy dzień nie skończy się tak żle jak ja sobie tak myślę ;d  jeszcze tu wrócę. 
Bajjj ;* Kocham was bardzo ;* <3

niedziela, 5 maja 2013

Dzień jak co dzień ...

Mam 18 lat mam super męża ,którego bardzo kocham ma na imię Mateusz jesteśmy już ze sobą prawie 8 miesięcy po ślubie .Mamy wspaniałą córeczkę ,która nie dawno skończyła 3 miesiące nazywa się Gabriela ;* 

I zaczyna się problem ,który chce napisać on tam ja tu wyjeżdża już ponad 2 lata dla  mnie to wieczność do pracy zagranicą tam inne życie inne pieniądze każde święta każde wole  spędzamy razem chciałabym być już zawsze z nim ! <3 mam nadzieje ,że już za rok w końcu będziemy razem już na zawsze męczy mnie już to ,że ja tu ,a on tam.. Mogłabym powiedzieć takie życie ... 

Ten tydzień w ogóle zaczął się bez sensu wszystko mi się waliło i paliło w rękach zaczęło się do dupy to tak wylałam na śniadanie mleko całe oczywiście na siebie bo jak ,że inaczej później myłam naczynia i wszystko było na mnie stłukłam ocet cała kuchnia śmierdziała na autobus się spóźniłam to wsiadłam do innego i okazało się,że całą Stalowa w 40 min przejechałam porażka dużo było by tego do opowiadania ale to innym razem a tym czasem idę spać ;)) 

Kocham was Robaczki moje spijcie słodko ;***<3 tęsknie za tobą Kochanie ;(((